.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست شهرداری رشت معرفی شد

مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت با حضور اعضای شورا و شهرداری این شهر برگزار شد.
به گزارش فارس، مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری رشت صبح امروز در محل ساختمان شهرداری این شهر با حضور مسئولان شهرداری و اعضای شورا برگزار شد.
پس از کش و قوس‌های زیاد بر سر ماندن و یا نماندن محمود فریدونی شهردار رشت، سرانجام در جلسه فوق‌العاده روز گذشته شورای اسلامی این شهر با حضور تمام اعضای 9 نفره شورا، انتخاب سرپرست شهرداری رشت را به رای گذاشتند که در نتیجه سید مجتبی خدمت‌بین‌دانا با رای موافق پنج نفر از اعضای شورای رشت به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شد.
محمود مباحی رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم معارفه سرپرست شهرداری این شهر از تلاش‌های محمود فریدونی شهردار سابق رشت قدردانی کرد و خواستار همکاری شورا و شهرداری با سرپرست جدید شهرداری شد.
هیئت وزیران در جلسه مورخ 12 اسفند سال 86 طبق پیشنهاد تاریخ هشتم اسفند سال 86 وزارت کشور و به استناد ماده «41» قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 84 تصویب کرد که محمود فریدونی به مدت یک سال به عنوان شهردار رشت با رعایت قوانین و مقررات مربوطه مجاز به فعالیت است و از آنجا که 2.5 سال از این حکم بدون تمدید گذشته بود، اکثریت شورا رای به برکناری وی و انتخاب شهردار جدید دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.